0 Your Winkelwagen

Retourneren

Niet tevreden over een artikel dat je hebt besteld via de website?

Retourneren mag natuurlijk, mits je het artikel ongebruikt en in de orginele verpakking binnen 14 dagen terugstuurd. 

Indien je een artikel retour zendt heb je de mogelijkheid om het artikel te ruilen tegen een gelijk waardig artikel of het aankoopbedrag teruggestort te krijgen.

Hoe werkt het retourneren?

  1. Neem contact met ons op als je een pakket wilt ruilen of retourneren. 
  2. De artikelen dienen in originele verpakking te worden teruggestuurd.
  3. De artikelen kunnen via retourzending of bij een PostNL vestiging bij jou in de buurt worden verzonden. 
  4. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Hebben wij de fout gemaakt? Dan zijn er aan de retourzendingen uiteraard geen kosten verbonden.

    Frankeer het pakket altijd voldoende: onvoldoende gefrankeerde pakketten kunnen wij niet aannemen.

    Onze fout? Dan zijn de kosten voor ons. Na ontvanst zal Koop-naaigaren de door u gemaakte portokosten terugstorten.

 Ruilen?

Het artikel is verkeerd aangeschaft, geen probleem het artikel kan binnen 14 dagen geruild worden. Hoe gaat het in zijn werk:

  1. Neem contact met ons op als je een pakket wilt ruilen of retourneren. 
  2. De artikelen dienen in originele verpakking te worden teruggestuurd.
  3. Bij de dichtsbijzijnde PostNL vestiging kan het worden verzonden. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Het Pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn!
  4. Wij nemen het pakket in ontvangst en controleren de inhoud.
  5. De artikelen worden door ons geruild en verzonden. 
  6. Er wordt een nieuwe factuur opgesteld en de oude factuur wordt gecrediteerd en verrekend.